天才妄想患者と本物の天才との見分け方とは? How To Distinguish Real Geniuses From Those "Genius Paranoiacs"???

差出人: 水野朋子さん <redroses…>
ML.NO [musicpg:0161]
本文:

「うんこ座りフェラチオ女またはおかま」のフェラチオにはまって
自分は天才だと思い込んでいるだけの天才妄想患者たちは、それを
指摘する真面目な演奏家たちにどう逆襲するのか?彼らが本物たち
に仕掛ける巧妙な罠に騙されないためにも、自らミスを修正出来るか
否か、という、本物と妄想患者とを見分ける唯一の手がかりに注目
するしかないのかもしれません!!つまり、同じ作品を二回演奏
させてみれば、本物か妄想患者なのかがはっきりわかる、という
わけなのです。
Do you know how those "genius paranoiacs" whove just been
brought to believe themselves to be geniuses by those fellatio
(male?) womens hypnotism counterattack against real geniuses
who accuse them of their delusion? We can distinguish real
geniuses from those "genius paranoiacs" if we make them play
the same work twice!! We must pay attention to this clue, just
in order not to be cheated by "genius paranoiacs"; if they
can correct their mistakes in their second tries or not.
http://www.freeml.com/bl/230249/773528/
http://blogs.yahoo.co.jp/ekatelinarus/31069563.html

 「ほんとうにはらはらいたしました、あの者どもはほんとうに、悪魔の手先
ですな。
"I was listening to your performance with my heart in my mouth, Lady
... They are such terrific agents of the Devil, arent they?

 しかしまあ、このレパートリーは、お嬢様がいつも日頃の練習レパートリー
として当たり前のように弾いていらっしゃるものですが...いくらあいつらが
嫉妬してあれこれ脳をいじったり催眠術をかけたりしたせいで一回目はかなり
お崩れになっても、二回目は必ずすべての間違いを修正して、絶対に同じところ
で同じミスをなさらないのが、お嬢様が自ら譜読みと練習をなさる本物の
ピアニストでいらっしゃるなによりの証拠です...」
Whatever, this repertoire is your usual "etude" repertoire you often
play, so, however tenaciously they may mess up or hypnotize your brain,
you can play them almost perfectly according to the original scores in
your second tries, never making the same mistakes youve made in your
first tries, even though you might have made rather many incredible
mistakes in your first tries. Thats the very evidence to prove that
you are a real pianist who read the scores and practice by yourself..."

 舞台から戻ってきたエリザベスに、執事が心配そうに声をかけると、エリザ
ベスは呆れたように肩をすくめながら微笑む。
As the Steward talks to Elizabeth, whos just returned from the stage,
she smiles a little disgustedly, shrugging her shoulders.

 「そうね...だから一回目は、ご期待通り派手に間違えてあげたわ。でも、
二回目はきちんと弾けたでしょう?だって単なる催眠術なんですもの。」
"Yes... so, KINDLY ENOUGH, Ive made so many mistakes in my first
tries as they expected. But, you know, I was able to play them almost
perfectly according to the original scores in my second tries, right?
After all, hypnotism is just hypnotism!!"

 そして、その後舞台に登場した天才妄想患者に、音楽関係者のひとりが
嫌味たらしくこんなナレーションを贈る。
And then a musician introduces the next performer, a "genius paranoiac",
so ironically like this;

 「皆さん、再び「間違い探し」です。同じ作品を二回演奏していただきます
ので、間違いをお探しください!!」
"And the next performer will play the same work twice, too!! Please
be careful where and how he makes mistakes, everyone!!"

 天才妄想患者は同じ作品を二度演奏するも、なぜか二回とも同じ箇所を
同じように間違える。どうもオリジナルとは違う楽譜を覚えこんでしまって
いるらしい...
The "genius paranoiac" plays the same work twice, and make quite the
same mistakes. He seems to have remembered some different score from
the original one...

 音楽関係者は冷笑を浮かべながら解説する。
The musician explains with a cold smile.

 「皆さん、おわかりになりましたでしょうか?同じ作品を何度演奏しても、
同じところを同じように間違える演奏家は、大変お気の毒なのですが、最近
話題の、「うんこ座りフェラチオ女またはおかま」にはまって、自分は天才だ、
と思い込んでいるだけの妄想患者なのです。ほんの数秒の気の迷いで人生を
棒に振ってしまった馬鹿な奴ですし、近い将来、刑務所か精神科行きになるか、
『月と6ペンス』の主人公のように癩病に罹って腐っていくだけの人生の結末
が待っていますが...こうして真面目なピアニストたちに変な催眠術を
かけさせたりしては卑劣な足引っ張りばかりする迷惑極まりない奴ですので、
まあ、天罰だと思って、笑って見送ってやってくださいね...!!」
"Did you see what we meant? We are very sorry to regard performers
who make the same mistakes how many times they may play the same work
as "genius paranoiacs" whove just been brought to believe themselves
to be geniuses by those fellatio (male?) womens hypnotism. They are
such miserable fellows who have ruined their lives just because of a
moment of a mere fancy, and they will be definitely arrested or sent
to mental hospitals or rotten of leprosy in the near future, just
like the hero of "The Moon and Sixpence." Lets see them off smiling
because its natural punishment for them whove been so nasty to have
made the same thing they did to Elizabeth today to real, serious
musicians!!"

◆◆◆◆◆ 水野朋子 ◆ Tomoko Mizuno ◆◆◆◆◆

本物の水野朋子と偽者との見分け方とは?
How To Distinguish The Real Tomoko Mizuno From Imposters???
http://www.freeml.com/bl/230249/703006/
http://blogs.yahoo.co.jp/ekatelinarus/30073554.html
http://www.freeml.com/bl/230249/646449/
http://blogs.yahoo.co.jp/ekatelinarus/29804931.html
http://www.freeml.com/bl/230249/646451/
http://blogs.yahoo.co.jp/ekatelinarus/29805036.html
http://www.freeml.com/bl/230249/646452/
http://blogs.yahoo.co.jp/ekatelinarus/29804953.html
http://www.freeml.com/bl/230249/656748/
http://blogs.yahoo.co.jp/ekatelinarus/30073818.html
http://www.freeml.com/bl/230249/656749/
http://blogs.yahoo.co.jp/ekatelinarus/30073835.html
http://www.freeml.com/bl/230249/656751/
http://blogs.yahoo.co.jp/ekatelinarus/31069409.html
http://www.freeml.com/bl/230249/701354/
http://blogs.yahoo.co.jp/ekatelinarus/29765044.html
http://www.freeml.com/bl/230249/669212/
http://blogs.yahoo.co.jp/ekatelinarus/30073639.html
http://www.freeml.com/bl/230249/672460/
http://blogs.yahoo.co.jp/ekatelinarus/30073722.html
http://www.freeml.com/bl/230249/681746/
http://blogs.yahoo.co.jp/ekatelinarus/29355427.html
http://www.freeml.com/bl/230249/681749/
http://blogs.yahoo.co.jp/ekatelinarus/29355460.html
http://www.freeml.com/bl/230249/681750/
http://blogs.yahoo.co.jp/ekatelinarus/29355483.html
http://blogs.yahoo.co.jp/ekatelinarus/29571306.html
http://www.freeml.com/bl/230249/724462/
http://blogs.yahoo.co.jp/ekatelinarus/30251121.html
http://www.freeml.com/bl/230249/726065/
http://blogs.yahoo.co.jp/ekatelinarus/30280856.html
http://www.freeml.com/bl/230249/727658/
http://blogs.yahoo.co.jp/ekatelinarus/30309936.html
http://blogs.yahoo.co.jp/ekatelinarus/30336198.html
http://www.freeml.com/bl/230249/727661/
http://blogs.yahoo.co.jp/ekatelinarus/30310004.html
http://www.freeml.com/bl/230249/727662/
http://blogs.yahoo.co.jp/ekatelinarus/30310049.html
http://www.freeml.com/bl/230249/735692/
http://blogs.yahoo.co.jp/ekatelinarus/30450203.html
http://www.freeml.com/bl/230249/742463/
http://blogs.yahoo.co.jp/ekatelinarus/30561796.html
http://www.freeml.com/bl/230249/742465/
http://blogs.yahoo.co.jp/ekatelinarus/30561823.html
http://www.freeml.com/bl/230249/772009/
http://blogs.yahoo.co.jp/ekatelinarus/31048015.html
http://blogs.yahoo.co.jp/ekatelinarus/31048018.html
http://www.freeml.com/bl/230249/773521/
http://blogs.yahoo.co.jp/ekatelinarus/31069444.html
http://blogs.yahoo.co.jp/ekatelinarus/31069447.html
http://www.freeml.com/bl/230249/773526/
http://blogs.yahoo.co.jp/ekatelinarus/31069538.html
http://www.freeml.com/bl/230249/773528/
http://blogs.yahoo.co.jp/ekatelinarus/31069563.html
http://www.youtube.com/user/MizunoTomoko#p/u
http://www.youtube.com/watch?v=lKop9W_qW74
http://www.youtube.com/watch?v=LUgLWV3m7cU
http://www.youtube.com/watch?v=9B8MXxDCNfc
http://www.youtube.com/watch?v=KduKjkND3y0
http://www.youtube.com/watch?v=y332Rftyk1w
http://www.youtube.com/watch?v=FL86Fg6jF2U&feature=channel_page
http://www.youtube.com/user/MizunoTomoko#p/u/2/W-rut7P8XIc
http://www.youtube.com/watch?v=aOqUC6DLZ_E
http://www.youtube.com/watch?v=k6Sv8tCq_BI

redroses@…
http://www15.ocn.ne.jp/~redroses/profile.htm
http://www.freeml.com/ep.umzx/grid/Blog/node/BlogFront/user_id/230249

DoubleMoonForeignLanguageInstitute
http://www.freeml.com/ep.umzx/grid/Blog/node/BlogEntryFront/user_id/230249/blog_id/443664

DoubleMoonオリジナル文型練習ゲーム DoubleMoonSentenceBuildingGame
http://www.youtube.com/watch?v=CqD6jHf1xhE&feature=channel_page
http://www.vector.co.jp/soft/win95/edu/se179630.html

私の緊急連絡先 My Emergency Contact Address
http://www.freeml.com/bl/230249/589711/
http://www.freeml.com/bl/230249/722895/
http://blogs.yahoo.co.jp/ekatelinarus/30221921.html
http://blogs.yahoo.co.jp/ekatelinarus/30221927.html

私の履歴書 My Curriculum Vitae
http://www.freeml.com/bl/230249/432906/
http://blogs.yahoo.co.jp/ekatelinarus/29837575.html

私の自筆口述遺言書 My Handwritten, Orally Stated Will
http://www.youtube.com/watch?v=-9ZwgRL69AE
http://www.freeml.com/bl/230249/583208/

ゲームを使って英語の日常会話を楽しくおぼえましょう!!
http://www.freeml.com/ep.umzx/grid/Blog/node/BlogEntryFront/user_id/230249/blog_id/443664

翻訳承ります Translation Offer
http://www.freeml.com/ep.umzx/grid/Blog/node/BlogEntryFront/user_id/230249/blog_id/486679

作曲家水野朋子の新音楽試聴コーナー The New Audition Room Of Composer Tomoko Mizuno
http://www.freeml.com/bl/230249/618581/
http://blogs.yahoo.co.jp/ekatelinarus/29837549.html
http://www.freeml.com/bl/230249/628737/

私の『紅い薔薇』を弾いてみませんか?
If youd like to play my “Red Roses”, please see;
http://www.freeml.com/bl/230249/606605/
http://www.freeml.com/bl/230249/606602/
http://www.freeml.com/bl/230249/608740/