水野朋子さんのマイページ

私の履歴書 Curriculum vitae of Tomoko Mizuno

Name(real name) : Tomoko Mizuno  名前(本名): 水野朋子

gender : female               性別 : 女

nationality : Japanese           国籍 : 日本

height : 160 cm               身長 : 160cm

size : B80 W58 H90(cm)       3サイズ : B80 W58 H90(cm)

Address : Shimonoseki city, Yamaguchi Prefecture, Japan

住所: 山口県下関市

Telephone : (I’ll tell you later.) 電話番号: (後程お知らせします。)

Date of birth : (I’ll tell you later.) 誕生日: (後程お知らせします。)

Marital Status : Single 独身

http://www.youtube.com/watch?v=lKop9W_qW74

http://www.youtube.com/watch?v=LUgLWV3m7cU
http://www.youtube.com/watch?v=KduKjkND3y0
http://www.youtube.com/watch?v=y332Rftyk1w

水野朋子の緊急連絡先 Tomoko Mizunos Emergency Contact Address

http://www.freeml.com/bl/230249/589711/

Born in Fukuoka, in 1964 1964年に福岡で生まれる

Education

1971-1977 Primary school in Yasuoka 下関市立安岡小学校

(belonged to the school chorus club 合唱部に所属)

1977-1980 Junior high school in Yasuoka 下関市立安岡中学校

(belonged to the school apparatus gymnastics club 器械体操部に所属)

http://www.youtube.com/watch?v=k9X661jeEPo

1980-1983 Shimonoseki-nishi senior high school

山口県立下関西高等学校

(belonged to the school wind-instrument music club 吹奏楽部に所属)

1983-1985 Kyushu University, the faculty of literature

                            九州大学文学部 ドイツ文学科

http://www.youtube.com/user/MizunoTomoko#p/u/4/E236YtTK56M

1986-1989 Inter (special school for simultaneous interpreters)

A.N. School of Music (music theory)

in Kyoto and Tokyo

             インター(同時通訳専門学校)

 http://www.youtube.com/user/MizunoTomoko#p/u/32/kTfH5UkqgWM

アン・スクール・オブ・ミュージック(音楽理論)

(京都および東京にて)

http://www.youtube.com/user/MizunoTomoko#p/u/16/VJoetfXu4BA

1990-1991 Kyushu University the faculty of literature

             (majored in German literature ドイツ文学専攻)

1991-1992 English teacher for very young Japanese children

( from 2.5 to 12 years old )

                    幼児向け英会話教室に勤務(2歳半〜12歳)

1993 Visit to Europe (Germany and France)

渡欧(ドイツ、フランス中心)

Master class for composers of modern music

by das Brandenburgische Colloquium fuer Neue Musik (BCNM)

        現代音楽作曲セミナー(ベルリン芸術アカデミー主催)

(September, 1993, in Berlin)

http://www.youtube.com/watch?v=ORjZon4evNQ

http://www.youtube.com/watch?v=LUgLWV3m7cU
http://www.youtube.com/watch?v=gHl2mlkbm_U

http://www.youtube.com/watch?v=Y7SGhOiDZAM

http://www.freeml.com/bl/230249/618581/
http://www.freeml.com/bl/230249/628737/

1994-2003 Experimental lectures to Japanese children using Double

MoonSentenceBuildingGame at my private cram school

DoubleMoonEnglishSchool

( from 10 to 18 years old )

              自作のゲームを用いた実験的レッスン

           (自宅の私塾(DoubleMoonEnglishSchool)にて)

(2001      The appearance of DoubleMoonSentenceBuildingGame

http://www.youtube.com/watch?v=CqD6jHf1xhE&feature=channel_page

http://redroses.hp.infoseek.co.jp/sampleGame.exe

http://www.vector.co.jp/soft/win95/edu/se179630.html

in the August and October issues of “WindowsROM!”.

自作のDoubleMoonオリジナル文型練習ゲーム

[...]

が『ウインドウズROM!』誌の8月および10月号に掲載される。)

2003-2009 Further study of linguistics

                         さらに言語学的な学習を深める

Now live in Shimonoseki city, Yamaguchi prefecture, Japan

現在は日本の山口県下関市に在住

Further skills and interests 趣味および特技

Languages : Japanese (mother tongue), English (fluent spoken and

written), German (Goethe Institut Mittelstufe 2),

French and Russian (a little)

Translation (Japanese English, German, French and

Russian)

会話: 日本語(母国語)、英語(実用英語検定準一級

in 1996)、

ドイツ語(ゲーテインスティテュート中級 in 1993

フランス語およびロシア語(少々)

翻訳: 日本語⇔英語、ドイツ語、フランス語、ロシア語

Music : composition(作曲)

classical piano(from 6 to 14 years old)

(クラシックピアノ(6歳から14歳まで)

played Sonata K. No. 332 (Mozart) & The 13th Invention(J. S. Bach)

             at the final concert in 1979

14歳の発表会でソナタ K.332(モーツァルト)

&インベンション13番(バッハ)を演奏

http://www.youtube.com/watch?v=FL86Fg6jF2U&feature=channel_page

◆◆◆◆◆ 水野朋子 ◆ Tomoko Mizuno ◆◆◆◆◆

本物の水野朋子と偽者との見分け方とは?
How To Distinguish The Real Tomoko Mizuno From Imposters???
http://www.freeml.com/bl/230249/703006/
http://www.freeml.com/bl/230249/646449/
http://www.freeml.com/bl/230249/646451/
http://www.freeml.com/bl/230249/646452/
http://www.freeml.com/bl/230249/656748/
http://www.freeml.com/bl/230249/656749/
http://www.freeml.com/bl/230249/656751/
http://www.freeml.com/bl/230249/701354/
http://www.freeml.com/bl/230249/669212/
http://www.freeml.com/bl/230249/672460/
http://www.freeml.com/bl/230249/681746/
http://www.freeml.com/bl/230249/681749/
http://www.freeml.com/bl/230249/681750/
http://blogs.yahoo.co.jp/ekatelinarus/29355483.html
http://blogs.yahoo.co.jp/ekatelinarus/29571306.html
http://www.freeml.com/bl/230249/724462/
http://www.freeml.com/bl/230249/726065/
http://www.freeml.com/bl/230249/727658/
http://blogs.yahoo.co.jp/ekatelinarus/30309936.html
http://blogs.yahoo.co.jp/ekatelinarus/30336198.html
http://www.freeml.com/bl/230249/727661/
http://www.freeml.com/bl/230249/727662/
http://www.freeml.com/bl/230249/735692/
http://www.freeml.com/bl/230249/742463/
http://www.freeml.com/bl/230249/742465/
http://www.freeml.com/bl/230249/772009/
http://blogs.yahoo.co.jp/ekatelinarus/31048015.html
http://blogs.yahoo.co.jp/ekatelinarus/31048018.html
http://www.freeml.com/bl/230249/773521/
http://blogs.yahoo.co.jp/ekatelinarus/31069444.html
http://blogs.yahoo.co.jp/ekatelinarus/31069447.html
http://www.freeml.com/bl/230249/773526/
http://www.freeml.com/bl/230249/773528/
http://www.youtube.com/watch?v=9B8MXxDCNfc
[...]
http://www.youtube.com/user/MizunoTomoko#p/u/2/W-rut7P8XIc
http://www.youtube.com/watch?v=aOqUC6DLZ_E
http://www.youtube.com/watch?v=k6Sv8tCq_BI

redroses@joy.ocn.ne.jp
http://www15.ocn.ne.jp/~redroses/profile.htm
http://www.freeml.com/ep.umzx/grid/Blog/node/BlogFront/user_id/230249

DoubleMoonForeignLanguageInstitute
http://www.freeml.com/ep.umzx/grid/Blog/node/BlogEntryFront/user_id/230249/blog_id/443664

DoubleMoonオリジナル文型練習ゲーム DoubleMoonSentenceBuildingGame
[...]

私の緊急連絡先 My Emergency Contact Address
http://www.freeml.com/bl/230249/589711/
http://www.freeml.com/bl/230249/722895/
http://blogs.yahoo.co.jp/ekatelinarus/30221921.html
http://blogs.yahoo.co.jp/ekatelinarus/30221927.html

私の履歴書 My Curriculum Vitae
http://www.freeml.com/ep.umzx/grid/Blog/node/BlogEntryFront/user_id/230249/blog_id/432906
http://blogs.yahoo.co.jp/ekatelinarus/29837575.html

私の自筆口述遺言書 My Handwritten, Orally Stated Will
http://www.youtube.com/watch?v=-9ZwgRL69AE
http://www.freeml.com/bl/230249/583208/

ゲームを使って英語の日常会話を楽しくおぼえましょう!!
http://www.freeml.com/ep.umzx/grid/Blog/node/BlogEntryFront/user_id/230249/blog_id/443664

翻訳承ります Translation Offer
http://www.freeml.com/ep.umzx/grid/Blog/node/BlogEntryFront/user_id/230249/blog_id/486679

作曲家水野朋子の新音楽試聴コーナー The New Audition Room Of Composer Tomoko Mizuno
http://www.freeml.com/bl/230249/618581/
http://blogs.yahoo.co.jp/ekatelinarus/29837549.html
http://www.freeml.com/bl/230249/628737/

私の『紅い薔薇』を弾いてみませんか?
If you'd like to play my “Red Roses”, please see;
http://www.freeml.com/bl/230249/606605/
http://www.freeml.com/bl/230249/606602/
http://www.freeml.com/bl/230249/608740/

Binder: 水野朋子のバインダー(日記数:994/全体に公開)