水野朋子さんのマイページ

Devil’s Bible325-1 悪魔のバイブル325−1

 エリザベスも微笑みながら言う。

「私も、私のよりずっと良い演奏を是非拝聴したいと思っておりますわ。

ここに書いておりますとおり、ピアノ伴奏は作曲者である私が引き受け

ますから。」

http://www.freeml.com/bl/230249/606605/

http://www.freeml.com/bl/230249/606602/

http://www.freeml.com/bl/230249/608740/

Elizabeth says smiling, too.

I’d love to listen to them play it much better than I, too! I, the com-

poser myself, will be in charge of the piano part as I wrote here;”

[...]

 「さとみ様」はその言葉を聞いて俄かに逆上する。

Satomi suddenly gets beside herself with anger at the words of

Elizabeth.

 「ちょいとあんた、そんな約束してもらっちゃあ困るのよ!!このピアノ

伴奏、いったいどれだけ難しいと思ってんのよ?あたしはあんたを

首尾良く自殺に追い込んで、あんたにとって代わろうと画策してるのに、

こんな約束してもらっちゃあ、あたしが弾かなきゃならなくなるじゃない

のよ!!

Hey, you bitch Elizabeth!! How dare you have said such bold words?

You DO know how difficult this piano part is!! While I’ve been trying

to replace you, driving you to commit suicide successfully, I will have

to play the piano part myself, too, if you make such a promise now!!

 ただでさえバイオリンパートをきちんと弾ける人がいるかどうかで

頭を悩ませてんのに、ピアノパートのほうがよりずっと難しくて弾ける

人ほとんどいないんだったら?

To add to my misery that I am in such a great trouble where I can’t

find any other violinist than you who can play this violin part well,

everyone says this piano part is much more difficult and there’d

be few pianists who can play it!!

嫌がらせ目的だったとはいえ、あんたにこんなに勉強させるんじゃ

なかった!全部あたしの自業自得だったっていうのかしら?こんな女、

もう、あたしのフェラチオの奴隷男たちに命じて、どこかで事故死に

みせかけて、死んだ、ってことにでもしてもらおうかしら?」

Now I regret my thoughtlessness so much. I shouldn’t have forced

such a genius to study that hard. You say it was just my nastiness

that has brought it on myself? I think I may order my fellatio slaves

to kill Elizabeth feigning an accident?”

側近たちが血相を変えて耳打ちする。

「しかし、「さとみ様」、作曲者である水野朋子を殺してしまっては、

もしかしたら、この作品

http://www.youtube.com/watch?v=LUgLWV3m7cU

http://www.youtube.com/user/MizunoTomoko#p/u/20/Y7SGhOiDZAM

は、金輪際誰も演奏出来ない作品になる可能性すらございますが...

Her close advisors whisper into her ear, turning pale.

But, actually, if you kill the composer Tomoko Mizuno now, there’s a

possibility for nobody to be able to play this work

http://www.youtube.com/watch?v=LUgLWV3m7cU

http://www.youtube.com/user/MizunoTomoko#p/u/20/Y7SGhOiDZAM

any more.

 つまり、「さとみ様」が首尾良く水野朋子にとってお代わりになっても、

結局、吹き替えすら誰も出来なくて、この水野朋子の遺言

http://www.youtube.com/watch?v=-9ZwgRL69AE

http://www.freeml.com/bl/230249/583208/

どおり、この芸術作品が永久にお蔵入りになってしまう可能性がある

ということですが...」

I mean, even though you replace Tomoko Mizuno successfully,

nobody will be able to even dub for you, and after all, this beautiful

sonata will be shelved forever, just according to this will of the com-

poser Tomoko Mizuno herself.”

http://www.youtube.com/watch?v=-9ZwgRL69AE

http://www.freeml.com/bl/230249/583208/

Binder: 水野朋子のバインダー(日記数:994/全体に公開)