t o d a yさんのマイページ

" Clement Criterium Seta Extra "

" Clement Criterium Seta Extra " Please click the image↓.

クレメン クリテリウム セタ エキストラなる高級タイヤを購入。
A becoming it Clement Criterium Seta Extra high-level tire is bought.
調べて見ると海外で? 159.00で販売されていた。日本円で19,000円くらい・・・
It was sold by 159.00 Euro in foreign countries when examining and seeing. About 19,000 yen ・・・ in Japanese yen

全く私にはもったいないタイヤです。
It is a quite too good tire for me.

にほんブログ村

にほんブログ村

Binder: todayのバインダー(日記数:1648/全体に公開)