天才妄想患者たちの逆襲とは!? How Those "Genius Paranoiacs" Counterattack Against Real Geniuses???

差出人: 水野朋子さん <redroses…>
ML.NO [musicpg:0160]
本文:

「うんこ座りフェラチオ女またはおかま」のフェラチオにはまって
自分は天才だと思い込んでいるだけの天才妄想患者たちは、それを
指摘する真面目な演奏家たちにどう逆襲するのか?彼らはなんと、
本物たちの脳をあれこれ執拗にいじったり変な催眠術をかけたり
して間違いだらけの演奏をさせて、自殺に追い込んで「口封じ」
しようとするのです。そんな彼らのやりくちを大公開!!
Do you know how those "genius paranoiacs" whove just been
brought to believe themselves to be geniuses by those fellatio
(male?) womens hypnotism counterattack against real geniuses
who accuse them of their delusion? Those "genius paranoiacs"
just try to drive the real geniuses to commit suicide, in order
to silence them, getting them to make so many mistakes on the
stage with their brains messed up or deeply hypnotized!!
http://www.freeml.com/bl/230249/773526/
http://blogs.yahoo.co.jp/ekatelinarus/31069538.html

 そして、そんな本物のピアニストたちに、「うんこ座りフェラチオ女
またはおかま」たちにはまった天才妄想患者たちはどう逆襲するのか?
And do you know how those "genius paranoiacs" whove just been
brought to believe themselves to be geniuses by those fellatio
(male?) womens hypnotism counterattack against real pianists
who accuse them of their delusion...?

 「今日は我々のサロンコンサートでエリザベスに平均律のフーガを弾いて
もらうことになっている。「例の仕掛け」の用意はいいな?」
"Today we are going to let Elizabeth play those fugues from "Wohl-
temperiertes Klavier vol. 1" at our concert. Are you ready to
"disturb" her, everyone?"

 「はっ!ぬかりなくやっております。昨晩一晩かけて、念には念を入れて
脳をあれこれいじっておりますから、とんでもないミスをやらかすように、
ですけどねえ...」フェラチオ女(またはおかま?)たちの側近たちは
こう言ってほくそ笑む。
"Yes!! We are sure everything is OK!! She will ABSOLUTELY commit
incredible blunders because weve messed up and deeply hypnotized
her brain all through the night...," fellatio (male?) womens close
advisors chuckle to themselves.

 それを聞いていたエリザベスは、執事と顔を見合わせる。
Elizabeth and the Steward, whove been listening to their conversa-
tion, glance at each other.

 「やっぱりこんなことを仕組んでるんだわ...ほんと、この人たちったら
凶悪よね。」
"Did you hear that? They are such schemers. They are so outrageous."

 「いえ、所詮、「うんこ座りフェラチオ女またはおかま」のフェラチオに
はまっているだけの妄想患者たちですからね、やることがそれなりに汚い
ことこのうえありません...」
"Well, they are after all "genius paranoiacs" whove just been
brought to believe themselves to be geniuses by those fellatio
(male?) womens hypnotism. Thats why they are so dirty..., Lady."

 平均律第一集の楽譜を片手に、エリザベスが舞台に登場する。いったい
何を始めるかと思いきや...にこやかに微笑みながら、以下のように説明
する。
Elizabeth appears on the stage with the score of "Wohltemperiertes
Klavier vol.1" in her hand. Unpredictably enough, she gives such an
account, smiling.

 「皆さん、お集まりいただきましてありがとうございます。ただいまより、
私のお気に入りのレパートリーである、ヨハン・セバスチャン・バッハの
平均律第一集よりフーガの第一、二、四、七、八番を演奏させていただきます。
"Thank you for coming, everyone! Today, Id like to play my favorite
repertoire, the 1st, 2nd, 4th, 7th and 8th fugues from J.S.Bachs
"Wohltemperiertes Klavier vol.1".

 なお、今回は、全ての作品を、二回ずつ演奏させていただきます。つまり、
「間違い探し」という企画なのですが...一回目は間違いだらけです。
皆さんは、よくお耳をお澄ましになって、どこでどう間違えたか注意深く
お聴きください。
And, this time, let me play each fugue twice. Ill make so many
mistakes in my first tries, so, please listen carefully and find mis-
takes, I mean, where and how I make them.

 そして二回目は、全てのミスを修正して、限りなく楽譜に忠実に演奏します。
では、どうぞお楽しみください。」
And in my second tries, Ill correct all those mistakes and play them
almost perfectly according to the original scores. Please enjoy my
performance!!"

 演奏が始まるが、はたして、一回目は、こんなところで間違えるか、という
ところでとんでもないミスを連発する。
Elizabeth begins to play those fugues. As we expected, she makes
incredible mistakes here and there in her first tries.

 「あのおかたたちもほんとうに「あくどい」おかたがたですが...ここ
まで凄い催眠術をおかけになるとはねえ...」執事もはらはらしながら
聴いている。
"Oh, my god!! Those people are so vicious...!! Theyve hypnotized
Lady Elizabeths brain so deeply!!" the Steward is listening to her
performance in great suspense.

 しかし、さすがは本物の天才エリザベス、
http://www.youtube.com/watch?v=FL86Fg6jF2U&feature=channel_page
http://www.youtube.com/watch?v=ORjZon4evNQ
二回目は注意深く楽譜を見ながら、すべての仕掛けを修正し、限りなく完璧に
近く演奏し、拍手喝采を浴びる。
But, like the real genius Elizabeth that she is,
http://www.youtube.com/watch?v=FL86Fg6jF2U&feature=channel_page
http://www.youtube.com/watch?v=ORjZon4evNQ
in her second tries, she corrects all those mistakes and plays those
fugues almost perfectly according to the original scores, sight-reading
the scores very carefully, and receives loud applause.

◆◆◆◆◆ 水野朋子 ◆ Tomoko Mizuno ◆◆◆◆◆

本物の水野朋子と偽者との見分け方とは?
How To Distinguish The Real Tomoko Mizuno From Imposters???
http://www.freeml.com/bl/230249/703006/
http://blogs.yahoo.co.jp/ekatelinarus/30073554.html
http://www.freeml.com/bl/230249/646449/
http://blogs.yahoo.co.jp/ekatelinarus/29804931.html
http://www.freeml.com/bl/230249/646451/
http://blogs.yahoo.co.jp/ekatelinarus/29805036.html
http://www.freeml.com/bl/230249/646452/
http://blogs.yahoo.co.jp/ekatelinarus/29804953.html
http://www.freeml.com/bl/230249/656748/
http://blogs.yahoo.co.jp/ekatelinarus/30073818.html
http://www.freeml.com/bl/230249/656749/
http://blogs.yahoo.co.jp/ekatelinarus/30073835.html
http://www.freeml.com/bl/230249/656751/
http://blogs.yahoo.co.jp/ekatelinarus/31069409.html
http://www.freeml.com/bl/230249/701354/
http://blogs.yahoo.co.jp/ekatelinarus/29765044.html
http://www.freeml.com/bl/230249/669212/
http://blogs.yahoo.co.jp/ekatelinarus/30073639.html
http://www.freeml.com/bl/230249/672460/
http://blogs.yahoo.co.jp/ekatelinarus/30073722.html
http://www.freeml.com/bl/230249/681746/
http://blogs.yahoo.co.jp/ekatelinarus/29355427.html
http://www.freeml.com/bl/230249/681749/
http://blogs.yahoo.co.jp/ekatelinarus/29355460.html
http://www.freeml.com/bl/230249/681750/
http://blogs.yahoo.co.jp/ekatelinarus/29355483.html
http://blogs.yahoo.co.jp/ekatelinarus/29571306.html
http://www.freeml.com/bl/230249/724462/
http://blogs.yahoo.co.jp/ekatelinarus/30251121.html
http://www.freeml.com/bl/230249/726065/
http://blogs.yahoo.co.jp/ekatelinarus/30280856.html
http://www.freeml.com/bl/230249/727658/
http://blogs.yahoo.co.jp/ekatelinarus/30309936.html
http://blogs.yahoo.co.jp/ekatelinarus/30336198.html
http://www.freeml.com/bl/230249/727661/
http://blogs.yahoo.co.jp/ekatelinarus/30310004.html
http://www.freeml.com/bl/230249/727662/
http://blogs.yahoo.co.jp/ekatelinarus/30310049.html
http://www.freeml.com/bl/230249/735692/
http://blogs.yahoo.co.jp/ekatelinarus/30450203.html
http://www.freeml.com/bl/230249/742463/
http://blogs.yahoo.co.jp/ekatelinarus/30561796.html
http://www.freeml.com/bl/230249/742465/
http://blogs.yahoo.co.jp/ekatelinarus/30561823.html
http://www.freeml.com/bl/230249/772009/
http://blogs.yahoo.co.jp/ekatelinarus/31048015.html
http://blogs.yahoo.co.jp/ekatelinarus/31048018.html
http://www.freeml.com/bl/230249/773521/
http://blogs.yahoo.co.jp/ekatelinarus/31069444.html
http://blogs.yahoo.co.jp/ekatelinarus/31069447.html
http://www.freeml.com/bl/230249/773528/
http://blogs.yahoo.co.jp/ekatelinarus/31069563.html
http://www.youtube.com/user/MizunoTomoko#p/u
http://www.youtube.com/watch?v=lKop9W_qW74
http://www.youtube.com/watch?v=LUgLWV3m7cU
http://www.youtube.com/watch?v=9B8MXxDCNfc
http://www.youtube.com/watch?v=KduKjkND3y0
http://www.youtube.com/watch?v=y332Rftyk1w
http://www.youtube.com/watch?v=FL86Fg6jF2U&feature=channel_page
http://www.youtube.com/user/MizunoTomoko#p/u/2/W-rut7P8XIc
http://www.youtube.com/watch?v=aOqUC6DLZ_E
http://www.youtube.com/watch?v=k6Sv8tCq_BI

redroses@…
http://www15.ocn.ne.jp/~redroses/profile.htm
http://www.freeml.com/ep.umzx/grid/Blog/node/BlogFront/user_id/230249

DoubleMoonForeignLanguageInstitute
http://www.freeml.com/ep.umzx/grid/Blog/node/BlogEntryFront/user_id/230249/blog_id/443664

DoubleMoonオリジナル文型練習ゲーム DoubleMoonSentenceBuildingGame
http://www.youtube.com/watch?v=CqD6jHf1xhE&feature=channel_page
http://www.vector.co.jp/soft/win95/edu/se179630.html

私の緊急連絡先 My Emergency Contact Address
http://www.freeml.com/bl/230249/589711/
http://www.freeml.com/bl/230249/722895/
http://blogs.yahoo.co.jp/ekatelinarus/30221921.html
http://blogs.yahoo.co.jp/ekatelinarus/30221927.html

私の履歴書 My Curriculum Vitae
http://www.freeml.com/bl/230249/432906/
http://blogs.yahoo.co.jp/ekatelinarus/29837575.html

私の自筆口述遺言書 My Handwritten, Orally Stated Will
http://www.youtube.com/watch?v=-9ZwgRL69AE
http://www.freeml.com/bl/230249/583208/

ゲームを使って英語の日常会話を楽しくおぼえましょう!!
http://www.freeml.com/ep.umzx/grid/Blog/node/BlogEntryFront/user_id/230249/blog_id/443664

翻訳承ります Translation Offer
http://www.freeml.com/ep.umzx/grid/Blog/node/BlogEntryFront/user_id/230249/blog_id/486679

作曲家水野朋子の新音楽試聴コーナー The New Audition Room Of Composer Tomoko Mizuno
http://www.freeml.com/bl/230249/618581/
http://blogs.yahoo.co.jp/ekatelinarus/29837549.html
http://www.freeml.com/bl/230249/628737/

私の『紅い薔薇』を弾いてみませんか?
If youd like to play my “Red Roses”, please see;
http://www.freeml.com/bl/230249/606605/
http://www.freeml.com/bl/230249/606602/
http://www.freeml.com/bl/230249/608740/